Would he say he´s in L O V E?

Supersnabbt inlägg kommer här.
Sitter på Espresso House i fridhelmsplan med Elin och skriver på våra Personal Statemant.
För Elin går det jättebra men jag har skrivkramp, det var därför jag bestämde mig för att blogga lite.
Finns ingen press i att blogga. Medan i mitt personal statemant är vartenda ord laddat och pressfyllt.
Ångest över att det kanske inte räcker för att jag ska komma in på den skollan jag vill.
 
Försöker styra bort ångest tankarna mot positiva tankar istället och byter ut alla om till när.
 
Så, när allt slit med annsökning, planering, referenser osv är klart, så kan jag se fram emot när både jag och Elin blir intagna till våra skolor, när vi börjar leta boende, och när vi slutligen flyttar till världens finaste stad. Bara att lura huvudet lite, får en att tro mer på sig själv. Så nu känns det lite bättre.
 
Fick en till fråga om One Direction nu, ska fundera lite om jag vågar svara på det, om jag gör det så kommer det i ett inlägg när jag har tid. Hoppas det är okej!

Nu ska jag köra gärnet i två timmar till, innnan jag ska hem, slänga i mig lite mat och iväg på höstfest med barndomsvännen sophie och hollister kollegan Ullis. Ska bli kult.
Vi hörs snart igen. Ha en fin helg.


Kommentarer
elincedergren

jaa! snälla berätta om 1d

2012-11-16 @ 19:03:55
anonym 188

det skulle vara jättekul om du berättade om one direction btw läser din blogg varje dag, du är grym

Svar: Åh, vaad gullig du är! Kommer ett inlägg snart, kanske ska göra bloggen privat först men då får du som trogen läsare lösenordet!;) KRAM
Felicia Weerén

2012-11-16 @ 20:20:08
Karro

Snälla berätta!!!!!

2012-11-16 @ 20:59:24
hanna

skulle vara g8 om du vågade säga om när du träffade one :D love ya!

2012-11-17 @ 16:32:21
po

jaaa berättttttaaa!

2012-11-17 @ 21:59:54
bullshit

du har sååå inte träffat dom!

2012-11-18 @ 15:30:26
klarabobo

ofta du träffat dom? du är bara en av många som drömmer baby...

Svar: klarabobo och bullshit är skickad från samma IP adress.. Men tro på vad du vill!:)
Felicia Weerén

2012-11-18 @ 15:31:04
Lisa

VIlka skolor ska du söka in på och när skickar man in sin ansökan och hur? Berätta:)

Svar: Svarar i ett inlägg istället! Det är rätt mycket info. KRAM:)
Felicia Weerén

2012-11-21 @ 14:13:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0