Svar på kommentarer

Så, ledsen för att jag det tagit en sån tid men har haft supermycket att göra hela veckan.

Men nu tänkte jag svara på några kommentarer.

Fick en kommentar om jag var känd och varför folk ville ha min autograf. Fick mig ett gott skratt eftersom att det bara var jag och mina nära kompisar som skämtade om att jag var känd när jag hade "frågestund" . De skojade om läsarträffar, autografer och liknande så jag skämtade tillbaks, så jag är tyvärr inte känd, inte än!;) men förstår att det kan uppfattats seriöst, men så var det inte hehe.

Sen var det en fråga om jag tagit studenten och om inte hur det kändes att inte gjort det.

Jag bytte från fryshuset efter att gått där i två år och nästa sommar tar jag studenten från Jensen norra.
Det var såklart superdeppigt när alla mina kompisar tog studenten, men jag gjorde en fuling och åkte till London just den månaden så jag slapp studentdeppen. Däremot känner jag i efterhand att det var oschysst att missa deras student, men det är ingen som inte förstått.

Fick en annan fråga om vilka mins närmaste vänner var, och det är supersvårt att svara på. Har jättemånga vänner som jag räknar som nära vänner, men eftersom jag är så upptagen hela tiden hinner jag inte alltid med dom så som jag önskade att jag kunde. Mina närmare skulle jag därför säga var de tjejerna som alltid hängt med, oavsett hur intensivt vi umgåtts. Tillexempel Maxine (Mazy) , Elin R, Sophie S , Rebecca L, Julie S och sen så Elin M. Elin är den jag umgås mest med nu, och det är vi som ska flytta till London tillsammans. Vi lärde känna varandra i maj och har i princip suttit ihop sen dess.

Förutom dessa tjejer har jag andra vänner som är pärlor i vardagen, som tjejgänget jag är med i klassen, gamla vänner som jag tyvärr inte har samma kontakt med längre och nya vänner.
Men just de jag nämnt namn & tjejerna i klassen är väl de som räknas som mina närmaste. Sen har jag mins fantastiska vänner i London, men de är en annan story!

Sen har jag fått flera frågor om jag känner killarna i one direction.

Jag skulle inte säga att jag "känner" dem, men jag träffade dem i maj när de var i Sverige, skulle träffat Harry när jag var i London men dagen vi skulle ses blev min mobil snodd så kunde inte höra av mig. Och när dom var här sist och uppträdde på Xfactor var jag i Spanien, så vi har varit väldigt osynkade.

Hoppas det svarade på era frågor!
Kram på er:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0