Memories

 
Sitter och försöker redigera bloggen, det går inge bra alls. Hatar när teknikgrejer inte funkar, man blir så ledsen.
Dessutom är jag övertrött, så då känns det extra jobbigt när det inte funkar.

Gårdagen var så himla kul, vi firade lilla masken ( Mazy) som fyllde år.
 
Jobbade på Hollpan till klockan sex, den åkte jag direkt till henne där hon bor i duvnäs. Kämpade mig igenom en snöstorm och var dygnblöt när jag var framme. Väl framme fixade vi oss. En av det roligaste sakerna med att festa med Mazy är att jag alltid får styla och sminka henne, skönt när folk litar på en så mycket, hehe. Tycker det är så kul!
När resten av sällskapet kom satte vi oss ner och åt sushi. Tjejerna drack champange och drinkar, medan jag tog det lugnt. Kör fortfarande på detoxandet, så kändes onödigt att förstöra det med alkohol.
Middagen var supermysig och alla tjejer som var där är så sköna, gamla och nya vänner som jag inte träffat på hundra år.
 
När vi ätit upp blandades mer drinkar och sen var det dax att hoppa in i limousinen som Mazy hyrt. När vi kom till cafet var alla supertaggade så vi dansade som galningar, jag var bara där i en timme, var tvungen att ta sista tunnelbanan hem. Men kul var det. Så massa kärlek till dig, magget.
 
Sov cirka fyra timmar innan jag var tvungen att gå upp och röra mig mot skolan. Var helt död. Gick mina lektioner , sen åkte jag hem och åt lunch och har sovit hela dagen. När jag vaknade fortsatte jag med min uni ansökan.
 
I nästa inlägg tänkte jag svara på lite kommentarer, så håll ut. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0