36 dagar kvar till Mexico.

72409506479182433_ye2u8u5s_c_large
Tumblr_lt7tphllnd1qfptjno1_500_large
 
 
Om 36 dagar sitter jag på vad som ska bli min längsta flygresa hitintills. Jag som hatar att flyga. Är alldeles för lång för att kunna sitta bekvämt på ett flyg. Önskar vi kunde åka första klass så att man kunde sova hela vägen och på så sätt slippa vara jetlag.
Den här resan håller mig vid liv just nu, förra veckan jobbade jag på Hollan varje dag och även om jag älskar det jobbet är det rätt deprimerande att jobba i en "pir" när det i själva fallet är 5 grader ute. Vill bara ha sol, värme, vita stränder, känna lukten av solkräm och svett när man ligger på stranden. Älskar att sola.
 
Ska snorkla och bada massor, gå strandpromenader och ta massage.
Mamma och jag ska gymma massor och äta relativt nyttigt.
Påtal om gym, så sprang jag den första milen i mitt liv idag. På en timme och fem minuter.
Så jäkla lycklig och nöjd. Det är inte den bästa tiden men som jag kämpade.
 
Nu slutar jag skolan, så ska hem och kolla på Portkod 1312. SÅ HIMLA BRA!
Ha en fin dag allihopa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0