Zach Berkman



Förra söndagen gick jag på konsert på Södra teatern med Lucas.  Det var Ron pope som skulle spela och biljetterna var i princip gratis med tanke på hur bra han är.  Jag har lyssnat på Ron i 100 år och kan alla hans låtar. Ron var lika bra som jag hade förväntat mig, till och med bättre! Men när vi kom dit så var det en annan artist som spelade. Zach Berkman. Han värmde upp för Ron i ca 40 minuter och jag stod helt förtrollad varje minut. Världens musik geni! Han är mycket bättre live dock. Men lyssna på några av hans låtar, och speciellt TEXTEN. Det är som en saga. Lyssna bara, ni blir inte besvikna!

Måste bara avsluta med att ni männsikor som gillar musik och att vara lite spontana, håll koll på södra teaterns hemsida och liknande ställen så kanske ni får se ett sånt här WOW uppträdande som jag såg i söndags. Det var en av de bästa musik upplevelser jag varit med om.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0