Måndag den 14e.

Har fått massa kommentarer om vad som hände i måndags. De flesta har läst i Paows blogg om denna releasefest killarna i 1D var på.
När jag fick inbjudan så kan jag säga att det inte var från Paow utan från en kille från stockholms uteliv. Så snacket om att P skulle vara den personen som "styrde upp en fest med massa snygga brudar för grabbarna" är en ren lögn. Hon var lika mycket gäst som mig.

Jag tänker inte uttala mig om hur killarna bettede sig på festen. Jag beundrar dem och har lyssnat på dem hur länge som helst nu. Så det som hände i måndags var det bästa som hänt mig. Men utan att säga för mycket så avgudar jag dem fortfarande. Så ni som läst P´s blogg och tagit illa vid er. Gör inte de. Killarna är helt underbara, och oavsett om de rökte eller inte, drack eller inte så är de värda att älska. Jag lovar:)

Jag tänkte faktiskt inte säga något alls till svar om vad P skrev, men jag blev så himla förbannad.  Hon vet hur mycket killarnas fans bryr sig om dom och använder det så att hon kan tjäna mer pengar på sin blogg. Ett simpelt PR trick helt enkelt. Jag tyckte det var väldigt lågt det hon skrev eftersom 1D har så unga fans och är så pass beroende av sin image.  Det gjorde mig väldigt upprörd att hon skrev om killarna och "förstör " deras "image" och själv bara "stiger" själv. Jag pratade med killarna och de berättade om "some famous blogger, who flashed her boobs" och de skrattade bara åt henne. Så vad hon beskrev som "fin kontakt" verkade inte vara så ömsesidigt när jag pratade med killarna. Dessutom såg eller hörde jag inget om varken nån puss från Nial eller nummer från Harry och nej de var inte på någon efterfest med killarna.

Jag har verkligen aldrig haft något emot P, men när folk överdriver och ljuger blir jag irriterad. Hon som själv står i rampljuset måste förstå hur viktig deras image är. Killarna är unga. Jag tycker de förtjänar att vara lite unga och dumma utan att någon ska berätta om det. De borde väl vi fans kunna bjuda på? Vi vill väl bara att de är lyckliga, eller hur?

KRAM.


Kommentarer
Anonym

Tack för svaret! Man blir ju lite nyfiken av din del av historien under kvällen. Men du verkar snäll som respekterar killarna. Så tack igen:)

2012-05-20 @ 18:07:26
Anonym

Bra gjort av dig! Självklart ska dom få släppa loss de är människor precis som vi. Glad att du iallfall kunde bemöta dem normalt. Sjukt nyfiken på om du klickade med dom, inte i detalj om det känns obekvämt utan mer om du kände att ni kan bli vänner eller så :) kram

2012-05-20 @ 22:51:43
Michelle

åh baby tell me more!!!!!!!!! <3<33<3<3<3<3<3<3<x;);););););) xoxoxoxox

2012-05-23 @ 13:54:36
URL: http://atlantis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0