and i mess with my friends a lot. But thats just because I dig'em so damn bad



Kommentarer
Sofie larsson

Ljög paow på sin blogg om 1d? Och kommer de ett inlägg om kvällen med killarna? Puss

2012-05-20 @ 01:06:41
Felicia

Du kan läsa i mitt senaste inlägg nu. Hoppas du får lite svar på din fråga!:)) Puss

2012-05-20 @ 17:58:35
URL: http://weeren.blogg.se/
Chessa

Hej! Diggar bloggen!
Du de är så att jag håller på och skriver en bok.
Jag googlade runt på modeller för att få inspiration
till mina karaktärer i boken när jag kände ne fan
hoppet är över. Så kollade jag in din blogg som ja ibland
brukar och fick syn på tjejen på första bilden du lagt upp
så slog d mig hon är perfekt tror jag...jag behöver se fler bilder drg undrar ja vad modellen heter.
D skulle verkligen vara stooor hjälp.
Tack
[email protected]

2013-06-20 @ 22:29:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0