Fredag den 1a juni

Vaknade bredvid mamma som såg allmänt död ut. Igår så körde vi en runda på stan runt oxford street och regent där jag ska jobba. Efter lite shopping åt vi på Piccolini som ligger på en tvärgata till regent street. Vi drack lite vin och efter maten drog vi in till en bar bredvid, strawberry moons hette den och de hade studentnatt (billig dricka) och burlesq dansare samt liveuppträdande. Mamma och jag beställde varsin cosmopoltan och stod och stirrade på folk. Det kom fram två killar från sydney som började prata med oss. Aldrig varit med om något så roligt som när vi berättade att vi var mor och dotter. Vi hade helt klart förstört deras planer för kvällen.
Hur som helst, så var kvällen den bästa starten på min resa. Jag har aldrig haft så kul med min mamma. Vi dansade, vi skålade och jag håller med, vi är ruggigt lika.

Nu ska vi köra en shoppingrunda, mamma vill köpa hem massa och har inte packat ner något i sin väska.
Så vi hörs senare, nu ska jag göra mig redo för stan.

Ps. Har fixat mitt engelska nummer nu. Så mina vänner, PM mig på facebook för de. Kan inte svara på det nummret men ni kan ringa och smsa mig. Så nu vet ni det. Ha det så bra hemma! Kärlek. Ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0