En iphone fattigare, men fortfarande värt det.

Igår natt landade jag hemma i Sverige igen. Har haft en grym vecka i London.
Jobbat två dagar, träffat massa människor jag saknat, varit på Hiphop kväll på en clubb på bondstreet, sett en bio om världens undergång, dansat med alla favoriter på Project, vidare till BLC. Ätit massor, solat i hyde park, shoppat lite smått, fikat med tia och martina.  Önska jag kunde ladda upp massa bilder men tyvärr är jag även 3000 bilder fattigare. Jävla tjuvar.

Just nu sitter jag hemma på sängen, packat upp och  börjar packa igen. Åker till marbella på onsdag med Mamma, Fab och Kenny. Så att vara hemma känns mer som en mellan landning.



Tack för denna gång London, see you soon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0