Ändå är vi inte dom som borde vara med varann.

Onsdag. Imorgon åker jag till Marbella med tjejerna. Overkligt.
Vi har längtat och peppat inför detta i flera månader. Nedräkningar, listor, regler. Plötsligt är det här.
Så klart ska det klassiska hända. Jag är sjuk. Knarkar vitaminer och hostmedicin.
Utan mobil känner jag mig som världens mest onåbara människa. Har inte hunnit träffa eller ringa någon sen jag kom tillbaks från london och det ger mig en sån ångest. Hatar att känna mig som en dålig vän, syster eller dotter.
Ibland går livet för fort, nästan så att man inte hinner med. Önskar jag kunde vara på flera ställen samtidigt.
Nu ska jag sova. Känner att jag blir alldeles för deep annars.

Godnatt folk. Tänker på er även om jag inte kan höra av mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0