You keep on cryin, and baby I let you down.

Nu snöar det för fullt ute, det ligger is på snön och jag ska snart ut och göra en lykta. Mysmåndag.
Snart kommer mamma hem och då ska jag göra cupcakes som jag ska överraska mormor och morfar med imorgon. Lite kärlek i vardagen liksom.

Just nu är mitt liv kaos, jag känner att jag inte hinner med hälften av sakerna jag vill göra. Det jag väl gör är jag så stressad att jag knappt hinner vara med i "stunden". En riktig ond cirkel! Men alla måsten går först, så är det bara.

Hade så gärna varit i Norrtälje nu, träffat vänner som tror att man glömmer bort dom osv.
Nu ska jag inte klaga mer, utan de blir ett bad, lite plugg och sen bak. Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0