Matt Corby - Brother [Stripped Back Version]

Är så superdeppig att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Allt känns hopplöst och förstört nu. Jag som satsat och lagt ner mitt hjärta i att hinna klart och få gjort allt, och nu när jag nästan är framme snubblar jag i en fet krash precis vid mållinjen. Blir så besviken och ledsen på mig själv.
Känner mig värdelös och vilsen. Vad ska jag göra nu?
 
På några timmar har hela mitt nästa  år ändrats. Har ingen aning om vad jag ska göra nu.
Vill bara skrika FY FAN, för att allt är så oklart och frustrerande. För mycket tankar och rädsla.
Den där känslan smyger sig upp på mig. Jag är inte tillräcklig. Världens vidrigaste känsla när jag blir så liten och sjunker så lågt att jag försvinner. Jag är inte smart nog, tillräckligt bra eller tillräckligt snygg. Allt är bara värdelöst.
 
Jag stänger av känslorna och känner mig tom. 
Slutar tänka och ignorerar besvikelsen som ilar i mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0