lever min dröm

Vi var i Thailand två veckor över nyår,

Det var första gången jag träffade min andra familj, Sondre, Julie och Martin!

9 veckor senare bar det av till åre med rebecca och familjen,
Här är vi med matte, en annan vän som också var i åre.

Sen åkte jag och Maxine en vecka till Cypern (Första resan utan föräldrar, wihoo) i april.


Sola, bada pina colada.

I maj fyllde mamma 40, det firades med 10 dagar i cypern. Där vi bland annat träffade Olof mellberg och olympiakos fotbollslag, hehe.


Sen åkte jag och hälsade på Julie och sondre i geneve en vecka i sommras.

På första bilden är vi på utflykt i en liten fransk by men annars bjöd Switzerland på en festival och den bästa veckan på mitt sommarlov.

I agusti, sista veckan på sommarlovet blev de en vecka i Marbella.


Där solade vi och träffade lite nya norska kompisar. Annars stekte vi mest, hehe.

Jag ville bara påminna mig själv med det här inlägget att jag har det så jävla bra och att jag ska uppskatta det varje dag. Min familj och vänner är guld värt. Mina minnen får mig att le varje gång och att det är så viktigt att komma ihåg hur barnsligt enkelt livet känns ibland. Dessa veckor har varit helt fantastiska och de kan jag leva på länge. VILKET ÅR kan jag ju bara säga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0