I will never be the same without you

Så, vad hände i helgen?

Klassmys/fest hos Hanna i fredags, älskar min klass. Vi är som en gott och blandat påse, en härlig liten blanding.
Lördagen spenderades i Norrtälje hos min far. Åt gott och tog igen lite försvunnen tid. Somnade i en våningsäng med världens bästa lillebror och hund i ena och jag och kattskrället i den andra. Finns nog ingen katt som spinner så högt som crosby ( melker döpte katten efter en hockeyspelare, haha).

Hela söndagen satt jag i en kall hockey hall och kollade på brorsan som spelade matcher. Han är duktig den där lillskiten.

Nu ligger jag i sängen och degar, har ätit tre rätters ovanligt nog en måndag. Gambas till förätt , lax till varmrätt och nu väntar en GI choklad kaka på mig där nere.

Livet är bra helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0