Hejdå drömmen om Spanien.

Vet inte om jag har berättat om det tidigare men jag hade planer om att studera mitt sista år i Spanien. Jag kände att jag ville bort från sveriges gråa klimat, mina dagar som ser lika dana ut, bort bara. Spanien kändes som frihet och jag kan riktigt känna hur det pirrar till i mig av att tänka på det. En ny start, ett nytt äventyr. Det var så det skulle bli.

MEN, idag när jag pratade med min studievägledare och visade kursplanen i svenska skolan så visade det sig att jag skulle behöva läsa igen fyra kurser. Spanska, Samhälle B, Historia B var bland annat kurserna jag missat. Därför finns det ingen chans att jag hinner läsa ikapp. Så nu har jag inte en aning vad jag ska göra. Hatar att allt är så oklart. Aja, ska komma på en lösning. Hitta ett nytt spanien, ett nytt äventyr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0