Watching you Watching me


Bestämde mig imorse att vara lite hurtig så klädde på mig, hämtade solglasögonen och gjorde varm choklad som jag hällde i en termos. Hinner gå två meter innan jag ramlar på isbanan utanför vårt hus och tappar glasögonen och all choklad. Jag kanske är gjord för att vara en soffpotatis så jag gick in igen, jätte sur och i lidande.
Gjorde lunch och kollade på the hills och blev deppig över hur snygga alla var. Då tog jag mig i kragen igen och cyklade i en halvtimme. Sliten är jag men nu är jag nöjd. Imorgon kör jag och These igång hårdträningen. Känns bra! Imorgon är första dan i skolan efter lovet, ska bli roligt att träffa alla vänner igen! Nu ska jag tagga inför solsidan. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0