I don't wanna be a young dad

Fem dagar kvar tills fredag! Näe, man ska inte bara blicka frammåt när man haft en underbar helg som den här! I fredags var jag me några favoriter i vaxholm på middag. Världens godaste mat och en succé kväll kort och gott! Maxine var mitt skedsällskap och när vi vaknade på lördagen åt vi mysfrukost och kollade resor. Lördagskvällen hamnade först på cafe 60 med Maxine och sen drog de av mot Solsidan på fest. Hade vattenkrig och spelade nått krigs tv spel som hette COB eller liknande. Hur som spöade jag alla killarna, det säger ju en hel del. Tog taxi hem till Maxine och kollade film och åt chips! Igår var jag först på äventyr med Micha i stan och sen så drog jag på bio med Carl. Lite middag på det och riktigt söndagsmys. Favoritpojk den där! Nu blir det glee och läggdags! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0