I come this far but not for you


Här är jag och mina snyggaste vänner i Åre, vi tog hökarängens talang till nya höjder. Måste jag säga mer?

Ikväll blir en klassisk fredagsmys fredag. Somnade när jag kom hem och missade bussen till att göra nått, nu blir de lite pjamasparty istället. Inte helt dåligt. Imorgon ska jag förhoppningsvis gå på bio med pappa och Melker. Sen ska jag fira min gamla klasskompis som fyllde 18 för någon vecka sen. Det blir nog tidig hemgång då jag måste få skönhetssömn inför söndagen! Ska nämligen hjälpa till som modell på en klädbytardag på kulturhuset. De blir en liten modevisning och sådär, jag har inte så stor koll egentligen men är nervös redan nu. Aja, de ska bli sjukt kul i alla fall! Modevisningen börjar 12, så kom gärna förbi om ni vill se hur jag ramlar eller skämmer ut mig, haha! Nu är det filmdags, ha de bäst fina läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0