You make my dreams come true

Helgen har varit kanon. Fredagen spenderades med några favoriter som kom över på lite film och snack. Jag har rätt fina vänner kan jag lova! Dagen efter åkte Carl, Axel, Rebecca och jag till stan för att handla presenter till Jessica som skulle firas på kvällen. Käkade lite pastasalad på Il Capito också. Åkte hem och fixade mig inför kvällen och åkte hem till rebecca för att ge henne en smink kurs. Min tjej är snygg! Jessica firades hela kvällen med mycket dans och festligheter och jag hade verkligen kul. Måste återigen säga att mina vänner är bäst!
Söndagen bestod av en hel dags jobb men det var skönt och roligt. Nu sitter man helt död på en måndag och längtar redan tills nästa helg! PUSSHEJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0