Home is wherever Im with you.

På kärlekens dag ligger jag hemma och är sjuk. Bestämde mig därför att måla en tavla till min kära mor för att visa lite uppskattning. Inte helt pjåkig va?

Har egentligen inte så mycket att säga om alla hjärtans dag, väldigt överskattad dag men det är mysigt att alla blir kärleksfulla. Själv firar jag med Rebecca som kommer förbi och Mor.

Helgen var kanon, hälsade på i Norrtälje och plogade och klappade på lammen. Älskar att vara där! Lördagen bestod av mycket stress, handlade present till Niklas i två timmar, fixade håret, väntade på buss i evigheter och tillslut fixa sig i stress. Men kvällen var helt klart värt det.

Vi hade hyrt en strippa åt Niklas, en av mina närmaste vänner så att han skulle få svettas ordentligt på sin 18årsdag. Det var mycket dans föröverigt och många nya ansikten. När allt var slut stannade vi och städade och sen gick vi och la oss. Dagen efter blev det upp med tuppen och städa lite mer till musik. Efterfest skulle man kunna kalla det. Matte (mannen med de mystiska blickarna) åkte direkt till sin hockey match, haha! Vilken krigare alltså! Sen blev det lunch vid ålstäketsgrill. Tunnbrörulle och Pucko, gammal goding från tiderna på sandhamn! Hursomhelst har jag de finaste vännerna som gör mina dagar.

Ha en bra alla hjärtansdag, singel eller inte. Puss!



Kommentarer
Anonym

Tack för en mysig alla hjärtans dag. Älskar dig världens finaste tjej. "min lilla tjej"

2011-02-15 @ 21:06:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0