Gårdagen, världensbästa vänner och familj.

Igår hade jag mina närmaste tjejkompisar hemma hos mig, vi firade att jag blivit myndig. Fick världens finaste presenter, världens bästa grattande. Sitter typ och gråter nu när jag tänker på hur underbara alla har varit.
Tack så hemskt mycket alla som var med på det här, ni är fantastiska!!! Sitter i mina nya tofflor jag fick av mina klassisar och lyssnar på one direction, sprutar och luktar på krämerna jag fått och längtar tills jag kan använda mitt spa kit som jag fick från mazy, sara och amanda och bodyshop kitet från teresa, matilda och fanny. Alla presenter va helt otrolig, alldeles för mycket.
Tack alla, älskar er<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0