Gotta get down on friday

Just nu håller jag på att fixa mig för att sen möta upp tjejerna och äta middag på ciao ciao. Sist freddie, elin och jag lagade middag tillsammans förstörde vi spisen så nu överlåter vi matlagningen till dom som kan.

Fick en idé om att starta en ny blogg idag som jag inte ska ha för mina vänner bara utan för alla tjejer som sitter och läser kissies och alla dom tjejernas blogger och får komplex. Blir skit förbannad när stora bloggare lägger upp ett äpple och vatten och skriver "lunchen idag". Istället vill jag ha en blogg som handlar om självkänsla. Jag har själv en värdelös självkänsla och genom en blogg kanske både min och andra tjejers självförtroende förbättras, Det vore inte så tokigt va? Får se hur jag går tillväga med min lilla idé. Nu blev det brottom här!
Puss på er, ha en bra fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0