take a bite of my heart tonight.

Nu har biljetterna till Cypern kommit!!

Den första resan alltså, har lyxat till det och ska först åka iväg på påsklovet med Maxine och nån vecka efter ska jag dit med familjen! Det pirrar i magen av att bara tänka på det. Har inhandlat en bikkini och ska köpa en till idag som jag spanat på hela veckan. Bara det gör ju att man går omkring med ett barnsligt flin. 11 dagar kvar är ju faktiskt ingenting!

Just nu sitter jag i skolan, kom klockan nio fast att vi börjar halv 11. Har lite saker jag vill få gjort innan jag åker iväg så lika bra att ta tag i det. Ska ha en föreläsning och sen slutar jag vid tolv. Ska jobba klockan fyra så vi ska göra stan och leta present till Amanda som fyller år idag.



Glädje säger jag bara! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0