Till mina underbara vänner och familj!

Jag är så himla super lycklig just nu.!
Har verkligen insett vilka fina vänner jag har, det som är det bästa är att jag känner mig så himla trygg med dom.
Har den där känslan att man kommer vara vänner förevigt.
Inte alla kommer på ens musikal på en fredagkväll klockan 7. Men mina vänner gör det och det är jag så tacksam för !
Tack så hemskt mycket underbara människor!
Farmor, Mormor, Morfar, Kenny, Melker, Fabian, Mamma, Pappa, Kickan , Makkan, Jakke, Fredrika, Elin, Andersson , Zillen, André och Danne!
Ni är helt underbara!

Tillslut ska jag bara passa på att gratta en annan kär vän som fyller år idag! Lisen, ha en bra födelsedag!


Mer uppdatering kommer senare, när jag är klar med So uppsatsen, då får ni höra lite om hur musikalen gick!
Ha det bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0