Näe, skärpning nu!

En vän till mig, om man nu kan kalla honom de säger att fjortisar är snyggast. Han säger också att alla killar skulle kunna vara tillsammanse med en tjej bara för att hon var snygg, att personlighet inte spelar någon roll. Blev irriterad eftersom det var så ytligit! Så det här påstående fick min tillfälliga förakt mot killar att stiga, så snälla ni, killar, säg att det inte är så! Eller är det så att ni skulle kunna vara tillsammans med en snygging trorts att hon är helt knäpp i bollen. Berätta! 
OCH håller ni med om att fjortisar är snyggast?
Ivrig på svar! 




Så grabbar, vad säger ni ? Ska man återgå till sin fjortisperiod, haah?
( den 2a, 4e ,5e och 6e bilden är pinsamt nog från i sommras, haha! Visst är vi snygga , Melina? )



Märker att ni har blivit dåliga på att komentera, tråkigt !
Inga komentarer från er så får ni ingen uppdatering från mig.
That´s the deal!


Kommentarer
Melina

hahah felicia du var tvungen att ta dem där bilderna? Aja, jag antar att jag får leva med det! Och även fast jag inte är en kille så har jag ett svar på din fråga. Ja och nej! Vissa killar tycker fjortis är snyggt och vissa inte. En smaksak. Men en sak som är säkert. Killar är skit ;D

2009-05-14 @ 18:23:22
niklas

det är inte så :)

2009-05-14 @ 20:36:27
Jossan:)

Klar vi vill att du forsätter <3 puss cuzz

2009-05-14 @ 20:48:29
URL: http://jossanu.blogg.se/
adrian

näej fan!

det är ju helt åt helvette fel..

man blir inte tillsammans med ngn bara för att den är snygg.. man blir tillsammans med ngn man trivs med ;)

2009-05-15 @ 10:51:53
richard

Nej, det är ju korkat! Även fast det inte skadar att tjejen är snygg ;) så är det ändå insidan som räknas :) vad är det för idiot som hävdar nåt annat? Som adrian säger, ngn man trivs med. Inte någon vars personlighet inte räknas :s Så: det är inte så! =P

2009-05-16 @ 18:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0