Lite uppdatering. please?

Helgen då, vad har hänt?
I fredags var jag med Melina,Rebecka, Klara, Jonna , Emilia och några killar i pararell klassen, drog hem med 12 bussen för jag skulle upp tidigt dagen efter..
Lördagen så gick jag som sagt upp tidigt och gick och solade på vår brygga. Skvallrade lite med Rebecka på telefonen och sen så gjorde jag mig i ordning för att åka till coop och köpa maten med brudarna. ( Elin, Lisa, Fredrika, Sara och Jessica ) Vi tog mopparna hem till Lisa och jag och nåra till fixade maten. Det blev fläskfilé med pommes frittes och lite bea på det, smarrigt ! Sen så fick alla panik att göra i ordning sig innan alla andra kom. Det var nämligen så att både Lisa och Lisen fyllde 16 förra helgen så vi firade dom nu istället. Först med en " VIP" middag med närmsta tjejkompisarna och sen fest med lite roligt folk i vår krets. Det var galet kul! Kvällen rusade iväg och jag och Elin slocknade hemma hos henne vid 5 , bra jobbat ! Sen så gick vi upp klockan 8a för att hon skulle på en loppis för att få pengar till rhodos, haha! Så lilla jag knattade hemmåt, i elins nattlinne, haha ! Tur att ingen såg mig säger jag bara ! När jag kom hem tog jag en dusch, åt mat, skvallrade me brorsan och gick och la mig vid bryggan och sola. Sen kom mamma hem och visade ringen som Kenny gett henne, de var jätte kära och lyckliga så jag är glad att de förlova sig nu när jag smällt det!

Idag har jag bara lekt lite me rebecka och jessica, haha ! Super trevligt förutom min stora huvudvärk och det dåliga vädret ! JAG VILL HA SOMMAR !

Det hände en jätte rolig grej inatt, haha ! Jag har innan märk att jag inte är så klar i skallen när jag vaknar. Eftersom jag var trött från helgen så somnade jag innan 12 inatt vilket gjorde att jag inte kunde följa min tradition. Att smsa folk som fyller år precis på 12 slaget. Dock så hade jag en idé, jag ställde klockan på 3 i och sen så skulle jag vidarbefodra ett sms .. Ja, visst låter det smart ? Men vet ni vad jag gjorde ?
 
Det här var vad jag SKULLE vidrabefodrat:
 " ja må han leva , ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år ..." Grattis :D <3 "
Det här var vad en yrvaken Felicia skrev :
" ja må han leva , ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år ..." Grattis :D <3  ha världspoäng! :D "

Haha, vad fasen är världspoäng ? Måste varit något jag drömt om, haha roligt hursomhelst ! Sen när jag fick ett gulligt svar tillbaka svarade jag bara : haha
Är lite dryg när jag är nyvaken alltså, haha !
 Men aja, hade väldigt roligt imorse när jag kollade vad jag skrivt.
 Inte varje morgon jag skrattar kan jag erkänna !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0