It's a love story, baby just say yes

Tjena snyggingar !
Är så galet glad idag och det  finns en anledning.. Jag känner mig helt självständig ! Jag har tänkt vädligt på små söta pojkar på sista tiden men nu känner jag att jag inte gör de längre. Är helt oberoende , det känns riktigt bra måste jag säga ! Känns som att alla mina vänner är som jag just nu, vi skiter i grabbarna helt enkelt! Eller inte helt men det är inte så att vi går och bryr oss om nån som inte förtjänar det. Men sen är jag också så att jag inte orkar gå och va sur på folk heller. Är bara allmänt glad mot människor som förtjänar de . Nu ska jag fortsätta min glada chatt på msn. Sitter helt seriöst och as garvar just nu ! Helt stört!
Anyway så har jag perfekta baldejten till balen. Eller ska jag säga dejterna ?
Personen / erna förblir anonyma ett tag frammöver !
Keep smiling it ´s good for you !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0