"håll mig i handen, vi värmer varandra och låtsas att tiden står stilla"

Är fortfarande lycklig, lyckades övertyga Melker att släppa ut sniglarna! Mycket bra jobbat! Pappa garvade bara åt mig och sa att jag alltid ska hjälpa allt och alla. Men om man kan ska man försöka eller hur? Så för några timmar sen så återgick sniglarna till friheten. Härligt att se faktiskt!
Kände bara för att ta de lungt idag så har bara ätit de nybakade bullarna Kickan gjort, pluggat och lyssnat på musik så att pluggandet blir lite roligare.
Nu är jag på andra håll, ha det bra sålänge!

En liten konversation från min och Melkers promenad med tjockisen Swip!

Melker : Felicia, vet du att Swip är väääärldens tjockaste hund?
Jag : Så tjock är han väll inte, säg inte så han kanske blir ledsen ju!
Melker: Okej då, han har bara ätit föör mycket, bajsat fööör lite fööör många dar!
Jag: Som om det var bättre!

Frågan är bara; var får de allt ifrån?



Kommentarer
Jossan:)

Always love<33

2009-05-14 @ 20:54:12
URL: http://jossanu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0