Depp inlägg nummer 1!

Just nu sitter jag här i panik, har intagningsprov om sex dar och allt låter bara förjävligt . Blir riktigt deprimerad och när jag känner att allt går åt helvete vill jag inte sjunga alls. Så självkänslan är inte på topp precis..
Just nu känns de som att jag kan skippa allt me estet eftersom att jag ändå inte kommer komma in !
För det första är mina betyg sämst plus att jag måste inse att jag inte har nån vidare talang med sången. Känns lite tråkigt att behöva ge upp sin dröm, men jag orkar bara inte ställa in mig på att jag kommer in och sen inte gör de.
Aja, förlåt över detta jätte deppiga inlägg ! Hoppas ni inte deppar ihop ni me !


Kommentarer
Julia

du borde söka in felicia :)

du är riktigt bra! det kommer gå jättebra, jag lovar:) <3

2009-05-20 @ 20:40:31
Felicia

Tack tjejen, du är en bra vän :) <3

2009-05-20 @ 22:23:47
URL: http://weeren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0