HAHAH del 1

Igår så kom Rebecka hit runt halv tio, planen var att vi skulle se sagan om ringen och sen nakenbada vid tolv slaget. Som sagt det var PLANEN ! Det slutade me att vi vågade inte gå ut å bada vid tolv eftersom att filmen var just då väldigt läskig och vi var tvugna att vänta tills de kom nått som inte var läskigt. Tillslut lugnade vi oss och sprang ut. Över vattnet låg en vit stor läskig dimma. Då säger rebecka " det ser exakt ut som en skräckis jag sätt " . Vi kollar på varandra och säger samtidigt " UNDER YTAN !" Båda blir väldigt rädda och stannar. " Vet du vad det läskigaste är rebecka ? " säger jag. " Du är lik hon som är undet vattnet "  Båda kollar på varandra, ger iväg ett tjut och springer fort som bara den in i stugan igen. Båda skrattar och skakar. Rädda och fulla av skratt. " Jag är kissnödig " säger rebecka och drar i handtaget för att gå ut och kissa. DÅ dörren låste igen så vi blev inlåsta ! Jag började as garva åt rebecka som fick panik eftersom hon var så kissnödig. Rebecka röck och röck i dörren som vägrade öppna sig. När jag sansat mig sa jag " det finns ju fönster becka.. du kanske kan pröva ett av dom ? "

To be continued...


Kommentarer
Linnea

Haha, men sagan om ringen är väl inte SÅ läskig..? ;P

2009-06-24 @ 13:51:08
URL: http://jagarsotast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0