Det är en liknelse skulle de vara att jag står och väger mellan godis köper jag alltid både och.

Okej, tänk er att ni ska köpa godis. Du är sådär små sugen. Du kan välja från ett stort sortiment men får bara ta en sort. Tillslut står du och väger mellan choklad och jordgubbs godis. Du står och väger för och nack delar och kan fortfarande inte bestämma dig.  Nån säger åt dig att " följa din mage " och när du sträcker dig efter choklad godiset är de nått som roppar nej i magen. Då tänker du " jaha så jag vill ha jordgubbs godiset " och sträcker dig efter det. Samma sak händer och du ger upp. Slutar me att du går hem utan godis men lovar att köpa nått av dom imorogn.

Förstår ni vad jag menar med den här liknelsen? Nej, skulle inte tro det.
Jonas säger att ingen av alla killar jag träffat har lockat mig tillräckligt mycket.
Jag sa såklart att han hade fel, vilket jag säger till de mesta han säger men om han nu har fel..
Varför är de så jäkla svårt att välja mellan jordgubb och choklad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0