Oh boy, you have made me so cold.

Hejsan!
Att jag skriver det här inlägget är helt och hållet Rebeccas förtjänst eftersom hon var sugen på lite uppdatering.
Idag har jag varit en konstig dag, det var superdålig mat i skolan idag så jag åt bara sallad och sen var jag och Jonna lite onyttiga och köpte Ben & Jerrys chocfuge och åt den i solen. Helt underbart väder vilket gjorde alla människor lite extra glada. Vi låg och solade lite och snackade me lite alla möjliga. Fick konstiga blickar från en viss person, förstår inte mig på honom just nu. Sen satt vi ute hela matte och NO lektionen också så om jag har tur har jag kanske fått lite färg. På engelskan busringde Julia och några personer till han med de underliga blickarna. Senare smsa han mig och frågade massa saker och tillslut kom vi in på det jag tänkt på enda sen han började skriva. Dock är han så jäkla knepig så han verkar inte fatta nånting vad jag menar och jag fattar inte vad han menar. Hur som helst har jag sagt det jag ville säga honom så det känns ju bra, men på nått sätt känns det inte som det kapitlett är slutskriet än.. Hursomhelst förstörde han min kväll och med det menar jag att han lämnade mig förvirrad. Som sagt jag förstår ingenting, det är nog så att tjejer och killar är från helt olika planeter, eller vad tror ni?

Annars kan jag ju bara säga att love is in the air?



Kommentarer
Anonym

Haha, söt bild - turturduvor =)

2009-04-29 @ 19:35:40
URL: http://jagarsotast.blogg.se/
Hans

HERREGUD!, jävla tönt! va fan håller du på med, i hate your face!



xoxo tard

2009-05-02 @ 20:09:57
Lasse

Lägg ner bloggandet för fan jävla sopa, lär dig sjunga istället!

2009-05-02 @ 20:11:18
Linnea

Men gud jävla nollor, väx upp!

2009-05-04 @ 14:24:48
URL: http://jagarsotast.blogg.se/
Bloggtipsaren - tipsar om bloggar

Sugen på nya favoritbloggar? På min sida tipsar jag om läsvärda bloggar!



Vill du bli tipsad? Säg till! Ingen blogg är för dålig för att bli tipsad!

2009-05-04 @ 14:40:03
URL: http://bloggtipsaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0