"118 118 vi vet allt" HELL NO!

Mitt senaste inlägg blev lite misslyckat och bara halva kom med, sen var jag för lat för att skriva om det så jag lämnar er undrandes om vad resten av halvan handlade om,

Hursomhelst , just nu känner jag ett stort hat mot 118 118 och anledningen förblir hemlig, men man kan utan att avslöja för mycket säga att dom in "vet allt". Om man ringer dom i ett akut läge och man får svaret " vi kan inte hjälpa er" VAD FAN ÄR DE FÖR FÖRETAG DÅ?
Nu ska jag inte bli agressiv men nu vet i alla fall alla att jag hatar 118 118 , för att bli lite gladare och mer kärleksfull lyssnar jag på den här låten....


Man smälter! Bäst är det vid 3:00 och frammåt, super söt!

Nu ska jag faktiskt vara på latsidan och inte skriva mer, anledningen är att jag inte orkar efter gym passet, haha!
Ni får i alla fall ha de så bra så lovar jag att skriva mer nån annan dag.
I WILL ALWAYS LOVE YOU GUYS !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0