Happy birthday to you

Till att börja med: grattis brorsan!

Det är brorsans födelsedag idag vilket gjorde att jag börjat fundera om just födelsedagar. Min bror och jag har olika traditioner. Jag vill ha frukost på sängen med ett stearin ljus medans han brukar bara öppna paketen där och sen gå ner och äta frukost där. När vi öppnar paket skriker jag av förtjusning och tackar överlyckligt 1000 gånger för mycket. Fabian småler och ser nöjd ut och säger först tack när alla paket är öppnade. Men vi vill båda fira med familj först och vänner sen. Jag kommer i håg två födelsedagar speciellt, en när jag var tio tror jag och efter skolan kom mamma och hämta mig så åkte vi till delcelius och åt princess tårta och sen kom pappa, vilket jag blev överlycklig av. Jag kommer i håg en annan födelsedag när Cie och jennica kom, jag vart jätte överaskad men super glad. Älskar när folk kommer och hälsar på, känns som att det finns många som bryr sig om en då. I år när jag fyller 15, då vill jag först fira med familj ( lördag den 7:e) och på kvällen ha middag me närmaste. Vad jag önskar mig i år har jag än så länge ingen aning om, men antar att jag kommer önska mig en moppe att åka till skolan på. Kläder önskar jag mig alltid och smycken. Ja ni ser, ingen bråttska att komma på önskelista.

Det var ett tag sen, bolla.


Kommentarer
Jessica

Kul med lite kalas =)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-05 @ 16:45:15
URL: http://pessicaz.blogg.se
Anonym

Gratta fabian från mig åsså ;D
även fast han inte vet vem jag är eller att jag känner honom..
men det är ju alltid trevligt att bli grattad :D

2008-04-05 @ 19:03:31
Emma,

oj, det var jag som skrev kommentaren över ;)

2008-04-06 @ 11:43:18
URL: http://kokkos.blogg.se
Felicia

haha, förklarar en hel del:) men emma du känner ju honom, han hittade ju din mobil på toan på klassdiscot;)

2008-04-06 @ 16:08:31
Emma

Allvarligt?
Det kommer inte jag ihåg alls x)

Har du tagit bort lösenords skyddet grejjen eller är det min dator som är knasig?
:)

2008-04-06 @ 16:11:01
URL: http://kokkos.blogg.se
Teodor

Hmm... du glömde skriva vilken månad du fyller i, fast jag kommer ihåg. Det är ju grymt långt kvar! Att du orkar tänka på den redan... ;)
Kanske lätt för mig att säga som redan fyllt... :P
puss

2008-04-06 @ 19:44:37
URL: http://dordor.blogg.se
lilla nikkisan ;)

fyfan vilken söt bild ! (aa)' §

2008-05-03 @ 13:25:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0